Winkelwagen 0
€ 0,00

Verzending en levering

Verzending en Levering

Wij doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en bij u af te leveren.

Producten die op voorraad zijn proberen wij nog dezelfde dag te versturen.

Ondanks ons streven om snel uit te leveren, kan het voorkomen dat producten uitverkocht zijn en de levering van uw bestelling iets langer gaat duren. In dit geval zullen wij u als klant informeren over de te verwachte levertijd.

Hoe kan het zijn dat een artikel in de webshop op voorraad staat en dan toch niet  op voorraad blijkt te zijn ? Dit kan verschillende redenen hebben, te weten:

  • Het laatste artikel wordt op dat moment in onze fysieke winkel gekocht, waardoor wij de voorraad nog niet hebben kunnen bijwerken.
  • Een fout in het voorraadbeheer
  • Een menselijke fout

Wilt u zeker weten of een product op voorraad is mail ons op info@firstcarecompany.nl of bel ons binnen de openingstijden op 0570-644081

 

Verzendkosten Nederland* 

Bestellingen boven de €100,  gratis verzending

Bestellingen onder de €100,  verzendkosten €7,50

*Let op! Bij bestellingen naar de Waddeneilanden wordt er achteraf nog €7,50 extra in rekening gebracht.

 

Verzendkosten België en Duitsland

Verzendkosten per bestelling naar deze landen €8,95

 

BTW Verleggen

 

Indien u als Belgische klant een bestelling wenst te plaatsen met verlegde BTW, kunt u hiervoor een mail sturen naar info@firstcarecompany.nl (Let op ! Dit kan níet via de webshop)

De verzend/administratiekosten hiervoor bedragen € 13,95.

 

 

Levering

Levering verloopt via DHL.
DHL streeft naar een betrouwbare en snelle aflevering van uw bestelling. De door u bestelde artikelen zijn standaard verzekerd tegen verlies of beschadiging tot € 500,00 per zending. Mocht het zo zijn dat u niet thuis bent en DHL uw pakket niet kan afleveren, zal DHL een briefje achterlaten, waarop u contact met hen kunt opnemen voor een nieuwe afleverafspraak.

 

 

Vermindering CO2 Uitstoot

 

Ook wij proberen ons steentje bij te dragen aan de vermindering van de CO2 uitstoot.

Dit doen wij op diverse manieren.

 

Ten eerste worden dozen hergebruikt. Het kan dus zijn dat uw bestelling niet in een nieuwe doos wordt verzonden.

Dozen van fabrikanten zijn in veel gevallen nog in prima staat en deze worden door ons zo veel mogelijk hergebruikt om bestellingen te verzenden.

 

Indien er kwetsbare artikelen verzonden worden, gebruiken wij in 100% van de gevallen hergebruikt opvulmateriaal.

Het kan dus zijn dat u plastic hergebruikt materiaal als opvulling in de doos vindt, maar wij gebruiken ook stukken karton van oude dozen hiervoor.

 

Tenslotte proberen wij artikelen zo klein mogelijk te verzenden.

Daarom kan het zijn dat de originele verpakking/schoenendoos van de fabrikant niet meegestuurd wordt.

NB. Indien u absoluut de originele schoenendoos van de fabrikant meegestuurd wenst te krijgen, kunt u dit vermelden in het “opmerkingenveld” bij uw bestelling !